حجــــــــــاب

http://dl.aviny.com/karikator/Poster/farhangi-ejtema%27e/kamel/poster-ej-fr(133).jpg

بیمارستان از مجروحین پرشده بود...

حال یکی خیلی بد بود...

رگ هایش پاره پاره شده بود و خونریزی شدیدی داشت...

وقتی دکتراین مجروح را دیدبه من گفت بیاورمش داخل اتاق عمل...


من ان زمان چادربه سرداشتم.


دکتراشاره کردکه چادرم را دربیاورم تا راحت تر بتوانم مجروح را جابه جا کنم...


مجروح که چند دقیقه ای بود به هوش آمده بود،به سختی گوشه ی چادرم را گرفت و بریده بریده وسخت گفت:


من دارم میروم تا تو چادرت رادرنیاوری. مابرای این چادر داریم میرویم...


چادرم در مشتش بودکه شهید شد.


از آن به بعد در سخت ترین و بدترین شرایط هم چادرم را کنارنگذاشتم...

( راوی:خانم موسوی،یکی از پرستاران دفاع مقدس)
شادی روح شهدا صلوات

حجاب همان چادریست که پشت در سوخت ولی از سر فاطمه (س) نیفتاد


...اللہم عجل لولیڪ الفرج.



نظرات شما عزیزان:

Mahdi
ساعت22:07---28 مرداد 1394
سلام ، ممنون که به وب منم سر زدید
خوشال شدم
یه مطلبی هست اونم اینکه من خیلی دوست دارم در این زمینه(وبلاگ) چند نفر باشیم که توی یک وبلاگ فعالیت کنیم و وبلاگی پر محتوا و غنی داشته باشیم
اگه دوست داشتید اعلام کنید و حتی از دوستاتون هم باشن یه وبلاگ خیلی خوب درست کنیم
من خودم زیاد وقت نمیکنم بیام
وبلاگ هام رو هم خیلی وقته آپ نکردم
ولی اگه یک وبلاگ چندین نویسنده داشته باشه میتونه همیشه کلی بازدید کننده داشته باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, | 1:0 | alem |